385,00 zł
166,00 zł
166,00 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
dane firm:
Składnica Harcerska SKAUT
ul. Latyczowska 13a
04-050 Warszawa
NIP: 113-043-40-16
REGON: 012967394
I. TERMINY I SPOSOBY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Chęć otrzymania faktury vat prosimy wpisywać w uwagach - dane do faktury prosimy wpisujemy w danych adresowych (firma)
- Zamówienia realizujemy w terminie do 2 tygodni od momentu złożenia zamówienia, w wypadku przedłużania się terminu realizacji powiadamiamy zamawiającego, 95% zamówień realizujemy w ciągu 24h.
- Zamówienia realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej (wysyłka poniedziałek, środa, piątek ok. godz. 12.30) lub Kurierem (wysyłka w każdy dzień roboczy ok. godz. 13), w tym przypadku jest możliwość śledzenia przesyłki poprzez numer monitorujący.
- Paczki kurierskie zazwyczaj dochodzą do klientów na następny dzień po wysłaniu. Kurier nie dostarcza paczek w weekendy oraz święta.
-
W przypadku problemów z realizacją zamówienia (niepełne dane adresata itp.) kontaktujemy się z klientem w sposób telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
-
Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki
w terminie przez Pocztę Polską lub Kuriera. -
Informujemy, że możemy złożyć reklamację na Poczcie Polskiej dopiero 30
dni od momentu wysłania paczki. -
Jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy
możemy ci przesłać potwierdzenie nadania.
Nie obwiniaj sprzedającego bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.
II. SPOSÓB ZAPŁATY
-
-
Podstawowymi formami płatności są: pobranie pocztowe lub kurierskie, płatność realizowana za pomocą systemu PayU kartą kredytową lub płatniczą oraz przelew tradycyjny na nasze konto.
-
W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto lub płatności kartą kredytową przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej koszty wysyłki wynoszą 13 zł.*
-
W przypadku przesyłek realizowanych za pośrednictwem kuriera płatnych przy odbiorze koszty wysyłki wynoszą 26 zł.*
-
W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto lub płatności kartą kredytową przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Firmy Kurierskiej koszty wysyłki wynoszą 16 zł. *
- Namioty obozowe, koce, kanadyjki, pochodnie i materace, są wysyłane na koszt zamawiającego, który szacujemy na podstawie wielkości i ilości zamówionych produktów.
-
- Dane do przelewów krajowych:
Numer konta- 76 1870 1045 2078 1073 7687 0001 w Nest Bank.
ul Latyczowska 13a , 04-050 Warszawa.
W tytule należy podać swoje nazwisko i nr zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane po wpłynięciu należności na nasze konto.
- Dane do przelewów zagranicznych:
Skladnica Harcerska SKAUT
ul. Latyczowska 13A
04-050 Warszawa
Polska
Numer konta - PL76187010452078107376870001
Kod SWIFT NESBPLPW
III. RODO
1. Administratorem danych osobowych jest Składnica Harcerska Skaut, Jacek Żochowski, ul. Latyczowska 13a, 04-050,Warszawa, NIP: 1130434016.
2. W celu uzyskania wszelkich informacji i działań, dotyczących danych osobowych, prosimy o wiadomość na adres e-mail: iod@harcerstwo.pl lub na adres pocztowy: Składnica Harcerska Skaut, ul. Mińska 65, 03-828 Warszawa.
3. Dane osobowe klientów, pozyskujemy tylko z informacji udzielanych przez nich samych, podczas zakładania konta, składania zamówień i uaktualnienia danych.
4. Dane osobowe przetrwarzamy jedynie w celu realizacji zamówień, w zakresie niezbędnym do ich prawidłowego wykonania.
5. Składnica Harcerska Skaut nie wykorzytsuje danych osobowych do: profilowania klientów, monitorowania aktywności, dopasowywania reklam i innych działań, wykraczających poza punkt 4.
6. Klientowi przysługuje usunięcie danych osobowych, poprzez zalogownie się do konta i usunięcie danych lub wysłanie maila na adres sklepu, z żądaniem usunięcia konta.
7. Klientowi przysługuje odmowa podania danych osobowych, jednak uniemożliwi to zrealizowanie zamówienia.
8. Klientowi przysługuje wgląd, sprostowanie, usunięcie, ograniczenie i cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych, poprzez zalogowanie się na konto.
9. Podanie danych osobowych do dnia 25.05.2018, było dobrowolne a niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.
IV. ODBIÓR OSOBISTY
- Możliwy jest odbiór osobisty artykułów zakupionych w sklepie.
- Adres do odbioru: Składnica Harcerska "Skaut", ul. Mińska 65, 03-838 Warszawa (róg ul. Chodakowskiej)
- Płatność na miejscu tylko gotówką.
V. WYMIANA
- Zakupiony towar można wymienić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki
- Wymieniamy towar w stanie niezmienionym (nieużywany)
- Towar na wymianę odsyłamy na adres: Składnica Harcerska "Skaut", ul. Mińska 65, 03-838 Warszawa
(róg ul. Chodakowskiej)
- Na koszt sklepu, gdy wymiana nastąpiła z przyczyn niezależnych od klienta (np: otrzymanie innego towaru niż zamawiany)
- Na koszt klienta - 19 zł (wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub 33 zł (wysyłka kurierem), gdy wymiana nastąpiła w związku z pomyłką klienta (np: nieodpowiedni kolor, tp.)
VI. REKLAMACJE
-
Reklamacje można zgłaszać wysyłając reklamowany towar (na koszt własny) wraz z opisem przyczyn reklamacji i dokumentem zakupu (paragon lub kserokopia faktury) pod w/w adres.
-
W terminie do 14 dni od momentu otrzymania przez nas towaru reklamowego powiadamiamy klienta o przyjętym trybie reklamacji. Po uznaniu reklamacji towar lub pieniądze przesyłane są na nasz koszt.
-
Reklamacje dotyczące braków ilościowych w otrzymanych przesyłkach prosimy składać na adres sklep@skaut.waw.pl w ciągu 7 dni od daty otrzymania.
-
Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27.07.2002 (Dz.U. nr 141, poz. 1176).
VII. ZWROT TOWARÓW
- Zwrot towarów jest możliwy w ciągu 10 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru
- Towar należy oddać w stanie niezmienionym (nie używanym), oryginalnym opakowaniu, kompletny wraz z oryginałem dowodu zakupu.
- W przypadku, gdy towar był używany procedura zwrotu nie obowiązuje.
- Towar można zwracać odsyłając na adres: Składnica Harcerska "Skaut" ul. Mińska 65, 03-838 Warszawa
(róg ul. Chodakowskiej) na koszt własny. - Zwrot gotówki za zakupiony towar następuje w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru wyłącznie na konto klienta. Od zwracanej wartości towaru odliczamy kwoty udzielonych rabatów, darmowych kosztów przesyłki, upominków.
VIII. WYSYŁKA POZA GRANICE POLSKI
- Zamówienia poza granice Polski prosimy składać mailem na adres sklep@skaut.waw.pl
- Zamówienia realizujemy wybraną przez zamawiającego formą wysyłki (w mailu zwrotnym proponujemy klientowi kilka form wysyłki wraz z ich kosztami). W przypadku takich zamówień koszty wysyłki pokrywa zamawiający.
- Ponadto wymagana jest przedpłata na konto lub dokonanie płatności kartą kredytową. Zamówione artykuły wysyłamy po wpłynięciu należności na nasze konto.